بورسيه هاي تحصيلي و هزينه هاي تحصيل در چين

۱۱۲ بازديد

براي كساني كه هزينه هاي تحصيل يك فاكتور مهم و اساسي مي باشد ، تحصيل در چين يكي از برترين مسيرها ميباشد . هزينه هاي تحصيل در چين بسيار مقرون به صرفه است و بسيار از دانشجويان كه هدف هاي اروپايي براي تحصيل را دست نيافتني مي بينند اين كشور بسيار مناسب مي باشد.


عليرغم اينكه چين داراي دومين اقتصاد بزرگ جهاني است اما هنوز هم يك كشور در حال توسعه است. بنابراين داراي هزينه هاي تحصيل و زندگي بسيار ارزان تر در مقايسه با اكثر كشورهاي غربي است. وعده هاي غذايي به طور كلي با چند دلار تهيه مي شوند و بسياري از قيمت ها قابل مذاكره هستند. قيمت ها در مناطق روستايي كمتر از شهر هاست و مكان هاي بازار غير رسمي ارزان تر از كسب و كار شناخته شده ي غربي هستند. هنگام تحصيل در چين محتاط باشيد، به عنوان يك توريست، هدف شما بازگشت است بنابراين مراقب كلاهبرداري و قيمت هاي مصنوعيِ گزاف باشيد. اين مسائل به سرعت قابل تشخيص هستند و شما مردم چين را بي نهايت ميهمان نواز و علاقمند به فرهنگ غرب خواهيد يافت.

       بورسيه هاي زيادي براي تحصيل در چين از موسسات چيني و غربي به طور يكسان وجود دارند.  براي كساني كه چين را براي ادامه تحصيل انتخاب مي كنند، اطلاعات بيشتر در مورد فرصت ها و شرايط مورد نياز در دسترس مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.