چرا در چين تحصيل كنيم ؟

بررسي شرايط تحصيل در چين

چرا در چين تحصيل كنيم ؟

۱۴۴ بازديد

مزاياي استخدام

تحصيل در چين

چين در 30 سال اخير سريع ترين رشد اقتصادي را داشته است. حتي در دوران بحران مالي، اقتصاد چين رشد 8 درصدي خود را حفظ كرد كه در ديگر كشور ها امري غير ممكن به شمار مي رفت. به تازگي توليد ناخالص داخلي ( GDP) چين با پيشي گرفتن از ژاپن رتبه دوم را بعد از آمريكا كسب كرد. 500 شركت برتر جهان، كسب و كار خود را در چين نيز انجام مي دهند و مقر اصلي خود در قاره آسيا را در شهر هاي هنگ كنگ، شانگهاي و پكن قرار داده اند.

حال اين سوال مي آيد مزاياي تحصيل در چين چيست ؟

پيشرفت كنوني چين اين مسئله را بيان مي كند كه افرادي كه مي توانند به زبان چيني صحبت كنند و تجربه زندگي در چين را دارا هستند، مزاياي زيادي در امر استخدام دارند. بازار چين جذابيت زيادي براي شركت هاي چند مليتي دارد و كاركنان اين شركت ها به خوبي مي دانند كه درك درست از ماهيت چين، فرهنگ چين و مردم چين مزيت بزرگي برايشان به حساب مي آيد و آن ها را براي تبديل شدن به نسل بعدي مديران ياري مي كند.

كيفيت تحصيل و پذيرش بين المللي

چين در حال تلاش براي ساخت دانشگاه هاي هم سطح با جهان است و سرمايه گذاري عظيمي روي تحصيلات عالي مي كند. گذشته از زبان منحصر به فرد، خطاطي، هنر هاي رزمي و ساير موضوعات فرهنگي چين، مدارك دانشگاهي كشور مورد بحث مانند مهندسي، پزشكي، اقتصاد و بازرگاني و مديريت بسيار معتبر اند. براي افرادي كه به زبان چيني مسلط نيستند، بسياري از دانشگاه ها دوره هاي آموزشي را به زبان انگليسي برگزار مي كنند؛ بنابراين، مي توانيد مدرك خود را به همراه يادگيري بيشترين زبان مورد استفاده در دنيا كسب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.